Yhdistyksen kokoukset

Kevätkokous

Kevätkokouksen asioita ovat edellisen vuoden toimintakertomuksen hyväksyminen ja  tiliinpäätöksen vahvistaminen sekä vastuuvapauden myöntäminen edellisen vuoden hallitukselle.

Itä-Suomen lihastautiyhdistyksen kevätkokous on pidetty yleensä helmi-maaliskuussa ja kevätkokoukseen ovat kaikki jäsenet tervetulleita avustajineen. Kutsu kokoukseen tulee vuoden ensimmäisessä jäsenkirjeessä, osalle jäsenistä kirjepostina, osalle sähköpostin liitetiedostona. Lisäksi kutsu näkyy yhdistyksen kotisivulla.

Syyskokous

Syyskokouksen asioita ovat tulevan vuoden toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio ja jäsenmaksun suuruus sekä henkiövalinnat hallitukseen, liiittokokoukseen ja toiminnantarkastamiseen. Kokousväki päättää hallituksen ehdotuksen pohjalta.

Itä-Suomen lihastautiyhdistyksen syyskokous on pidetty yleensä marras-joulukuussa pikkujoulun yhteydessä. Syyskokoukseen voivat tulla kaikki jäsenenet avustajineen, kutsu kokoukseen tulee jäsenkirjeessä ja lisäksi se on esillä yhdistyksen kotisivuilla.