Liity jäseneksi

Jäseneksi Itä-Suomen lihastautiyhdistykseen pääset avaamalla linkin tämän sivun alareunassa ja täyttämällä liittymislomakkeen. Yhdistys toimii Pohjois-Karjalassa.

Henkilötiedot luovutetaan tietosuoja-asetuksen mukaisesti Lihastautiliitto ry:n koottuun valtakunnalliseen rekisteriin, jossa niitä käsitellään luottamuksellisesti.

Voit myös ottaa yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan. Katso Yhteystiedot.

Yhdistyksen jäsenmaksut:

varsinainen jäsen ( sairastaa lihastautia)  10 €

kannattajajäsen                                         15 €

perhe (2 tai > samassa taloudessa)          25 €

Jäsenetuihin kuuluu Lihastautiliiton julkaisema Porras-lehti ja yhdistyksen jäsenkirjeet. Monet tapahtumat ovat jäsenelle maksuttomia tai jäsenhintaisia eli yhdistys maksaa osan esim lipun hinnasta. Porras-lehdestä saat tietoa mm. lihastautitutkimuksesta, neuvontapalvelusta, kuntoutuskursseista ja edunvalvonnasta valtakunnallisesti.

Porras-lehden voi tilata myös erikseen, vuosikerta ( 5 lehteä) maksaa 35 €.

Liity jäseneksi tämän linkin kautta https://liity.lihastautiliitto.fi/

Vaikka toimintamme painopiste on vertaistapaamisissa, pyrimme yhdessä löytämään vastauksia sairauden aiheuttamiin pulmiin ja löytämään oikean tahon avun saamiseksi.